čtvrtek 4. dubna 2013

Kalhotky...



 Dnes jsem si ušila dvoje "jarní" kalhotky z DADKA jersey prostřihů olemované lemovací gumičkou. Střih jsem "tunila" několikrát (naštěstí to vyjde cenově dobře, když je to z těch odstřižků), než jsem byla spokojená. Lemovací gumičky jsem měla v syslárně u mě v šicích zásobách, na ty dvoje jsem spotřebovala asi 3,5 m.

Detail obšití - široký cikcak, ten se mi osvědčil nejvíc. Pruží a netrhá se to. Používám nitě Amann Aspotex pružné v návinu 100m a nikdy se mi nepřetrhly. Mají ovšem zase nevýhodu, máte-li něco ostrého (prstýnek apod.), můžou se vytahovat. Jsou tvořeny několika vlákýnky seskupenými k sobě, nejdou ani rukou přetrhnout.




Asi před rokem jsme dostali pro Janičku několik bílých kalhotek (možná i slipů, bylo to po klukovi a holčičce...v těchto malých velikostech je to skoro jedno...) a Janička jen bílé nechtěla...Doma jsem měla zažehlovací ozdobné lesklé kytičky v červené a fialové barvě a ty jsem na kalhotky nažehlila.

Drží parádně, peru na 60°C, používám perkarbonát, neekologicky sušičku :-D , nepřižehluji a kytky jsou (narozdíl od kalhotek, na kterých zub času už zapracoval...) stále jak čerstvě nažehlené.

Kytičky jsou na jednom plátu, vyražené, jdou celkem snadno vyloupnout, dají se použít i ty středy (až si to triko vyperu, vyžehlím...dám sem i obrázek dozdobeného trika fialovými kytičkami se středy). Nabízejí se v různých barvách třeba na www.brydova.cz (mmch se tam chodím občas inspirovat a nejen na výtvarnou tvorbu, ale i na recepty...)

2 komentáře: