úterý 19. března 2013

Háčkované čepičky

A protože kalendář si trvá na svém a první jarní den mi vnucuje už za 2 dny, musela jsem připravit i šatník na změnu. Začínáme s čepičkami :-D Vybrala jsem pár klubíček příze Catania firmy Schachenmayr (podle barev bundiček a svetýrku, co ještě musím stihnout uplést, než se oteplí natolik, že se bude chodit jen v krátkých rukávech) a začala jsem vymýšlet, co z toho bude. Prvně jsem uháčkovala takový čepičko-klobouček (právě k tomu svetýrku, který ještě nemám...), vypadalo to na budoucí modelce takto:










...jen to chtělo něčím doladit...do barvy mi šly tyto klubíčka, udělala jsem mé oblíbené lístečky a kytky (odkazy v předchozím příspěvku http://klubicka.blogspot.cz/2013/03/jaro-se-blizi.html ), přišpendlila, našila a doprostřed přišila knoflík. Modelka již není k dispozici, zato je nadšená konečným výsledkem (chodila v kloboučku půlku odpoledne).

A zde je konečný výsledek.
Spotřebovala jsem přesně jedno klubíčko fialové Catanie a malinko z dalších barviček.











A protože to chtělo ještě něco na chladnější období a tato fialová navíc neladí k jarní vyteplené bundě ani ke kabátku, uháčkovala jsem ještě jednu. Je to již klasická čepička.











A máme ještě jednu oboustrannou mikinku, takže mě čeká ještě jedna :-D  To možná bude nějaká modrobílá bekovka (jen se to ještě musím naučit háčkovat...).

Ovšem teď mě čeká hlavně ten fialový svetr!

Žádné komentáře:

Okomentovat