úterý 19. března 2013

Jaro se blíží! - věnec na dveře, na stůl...

Co z toho, že to tak za okny nevypadá, na teploměru asi 2°C, venku bílo (naštěstí už to taje a sníh už se nesype z nebe...) - dnešní čerstvě dopolední foto z našeho balkonu mluví za vše...













Ale já si radost zkazit nenechám a udělala jsem si na vchodové dveře věnec, takový malý přivolávač sluníčka.
 V zahradnictví jsem koupila slaměný věnec průměr 20 cm (16 Kč, v OBI za tentýž chtěli 20,50 ) a vyhrabala jsem zásobu zbytků různých přízí (našla jsem KATKU bílou, červenou a oranžovou) a bavlnek (zelené a žluté zbytky jsem neměla, dala jsem většinu zbytků do školky na dětské tvoření s tím, že já už je nebudu potřebovat, ...na jeden lístek i na jednu kytičku jsem spotřebovala celou jednu moulinku).





Uháčkovala jsem 5 kytiček a 6 lístečků, návody najdete třeba zde: lísteček: http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=10836
kytička červenobílá (pouze ze 2 vrstev):   http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=9256
obyčejná kytička dle stejného návodu, jen má jen jedno patro a v 1.řadě mám 18 DS.










Tady je už vše nachystáno, lístečky ještě oproti návodu obháčkovávám po obvodu 1řo,1 pojistné oko - do každého oka píchnu, v obloučku mi to vychází na 1 lísteček 2*v jednom oku 2 pojistná oka, mezi nimi po jednom řo. Krásný návod i s fotografiemi je zde: https://plus.google.com/photos/106518596489802889772/albums/5656719529226569169?banner=pwa






Teď již jen zbývá vzít tavnou pistoli a nalepit ozdoby na věnec. Doporučuji je prvně zkusmo našpendlit a pak přitavovat postupně, dost to z věnce padá, tak ať máte kytičky pěkně naaranžované.


Takto našpendlený věnec je nachystaný na přitavení pistolí.













Budu ráda, když se pochlubíte svými výtvory, přidám je k článku pro inspiraci!

1 komentář:

  1. To je nádherný věnec :-) . Takový veselý :-) . Já jsem zatím žádný věnec na dveře nedělala, protože v domě ještě nebydlíme. Teprve ho stavíme, ale na jaře si už nějaký věnec asi udělám, abych dům trochu rozveselila. Máme plastové vchodové dveře z Pramos, tak snad se mi na ně nějak podaří věnec přidělat :-) .

    OdpovědětVymazat